Nejvyšší slevy jen do konce září

Nejvyšší slevy na to nejlepší ubytování, třeba hned na svahu, jen do konce září. Vyhledejte si svůj zájezd nebo nám zavolejte na +420 774 418 00. Můžete také napsat svoji poptávku na info@lyzarskezajezdy.cz

Datum uzavření
smlouvy o zájezdu
STÁLÝ KLIENT NOVÝ KLIENT
Ubytovací kapacity kategorie Ubytovací kapacity kategorie
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
Do 31. srpna 17 % 14 % 11 % 7 % 6 % 12 % 10 % 8 % 5 % 4 %
Od 1. do 30. září 15 % 12 % 9 % 5 % 4 % 10 % 8 % 6 % 3 % 2 %
Od 1. do 31. října 10 % 8 % 6 % 3 % 2 % 5 % 4 % 3 % 0 % 0 %
Od 1. listopadu a dále 2 % 2 % 2 % 2 % 2 %

Jak získat co nejvyšší slevu za včasný nákup?

Nárok na slevu vám vznikne uzavřením smlouvy o zájezdu a následným uhrazením zálohy.

Čím dřív nakoupíte, tím vyšší slevu na lyžařský zájezd dostanete (viz tabulka).

Slevu nabízíme našim stálým i novým klientům (v jiných výších).

Pro skupiny od 20 osob platí výhodnější z variant skupinová sleva 5 %“ nebo „sleva pro stálého/nového klienta“.

Výše slevy se liší také v závislosti na vybraném ubytování.

Časo kladené otázky

Jaká je výše zálohy za lyžařský zájezd a do kdy ji musím zaplatit?

Při koupi zájezdu od 1. 9. 2023 je záloha stanovena ve výši 30 % z celkové ceny zájezdu. Záloha musí být uhrazena do 3 dnů od uzavření smlouvy o zájezdu, nejpozději však k rozhodnému datu příslušné slevy, jinak nárok na slevu zaniká.

Koho považujete za stálého klienta?

Stálým klientem se rozumí ten, kdo se zúčastnil alespoň jednoho z našich zájezdů v posledních 3 zimních či letních sezónách.

Existují nějaké zájezdy, na které se sleva nevztahuje?

Slevu za včasný nákup nelze uplatnit na „speciální akce“. Sleva pro stálého klienta neplatí také na „last moment“ zájezdy.

Z jaké ceny je počítána sleva za včasný nákup?

Slevy se počítají z celkové ceny zájezdu vyjma fakultativně dokupovaných skipasů a autobusové dopravy.