Garance sněhu

Tip: U zimních zájezdů využijte garance sněhu!

vyhledejte např.: garance_snehu fiemme
 

Garantujeme vám dostatek sněhu! Jak tento benefit funguje? Garance sněhuPři výběru zájezdu hledejte u ubytovacího zařízení piktogram „garance sněhu“, abyste měli zajištěn dostatek sněhu pro vaše nerušené zimní radovánky! Náš unikátní benefit „garance sněhu“ platí u více než 300 ubytovacích kapacit a řídí se následujícími podmínkami:

možnost zrušit zájezd nastává v případě, že v lyžařském středisku, ve kterém se nachází vybrané ubytování, nebude k „rozhodnému dni“ reálný předpoklad (dle aktuální klimatické situace či na základě prohlášení provozovatele příslušných přepravních zařízení a sjezdových tratí) pro provoz minimálně 50 % délky sjezdových tratí;

nárok nelze uplatnit zpětně v případě, že důvodem omezení provozu pod rozhodnou hranici byl zásah vyšší moci, např. předem neočekávané extrémní klimatické jevy;

„rozhodným dnem“ se rozumí první den platnosti skipasu zahrnutého v ceně zájezdu či, u zájezdů bez skipasu, druhý den pobytu;

předmětná nabídka se vztahuje pouze k předvánočním zájezdům s posledním dnem pobytu nejpozději 23. prosince 2018 a k „jarním“ zájezdům s prvním dnem pobytu 23. března 2019 a později;

garance sněhu se nevztahuje na zájezdy v „ledovcových“ italských střediscích Cervinia/Zermatt, Tonale/Ponte di Legno a Val Senales/Schnalstal s posledním dnem pobytu do 1. prosince 2018 a po 6. dubnu 2019;

zrušení zájezdu bez stornopoplatků v rámci „garance sněhu“ je z technických důvodů na straně CK možné nejdříve 4 a nejpozději 3 dny před prvním dnem pobytu;

podmínkou zrušení zájezdu bez stornopoplatků v rámci „garance sněhu“ je storno všech osob v rámci jedné ubytovací jednotky (např. apartmánu či pokoje); „garance sněhu“ je uplatnitelná pouze dle údajů v aktuálním katalogu – údaje o délce sjezdovek a přepravních zařízení udávaná v katalogu se nemusejí shodovat s oficiálními údaji střediska (podrobněji v důležitých informacích a na stránkách jednotlivých středisek). V případě rozporu údajů prezentovaných lyžařskými středisky o délce sjezdovek a údajů prezentovaných v katalogu mají přednost údaje prezentované v aktuálním katalogu.

 
« předchozí 1 další »
« předchozí 1 další »

Garance sněhu


Aktuálně

23.1.2022

Aktuální podmínky ve Francii

s účinností od 24. 1. 2022 se ve Francii zpřísní pravidla pro přístup ke službám, kde byl doposud vyžadován pass sanitaire (vybraná ubytování, restaurace, sportovní aktivity včetně lanovek v lyžařských střediscích, muzea, divadla, kina atd.) pro osoby starší 16 let.

21.1.2022

Itálie a Rakousko - aktuální podmínky

od 1. 2. 2022 se v Itálii a v Rakousku zkracuje (i pro cizince) platnost Green Passu na 180 dní!

19.1.2022

Cestovní pojištění a koronavirus

UNIQA pojišťovna hradí náklady na léčbu onemocnění COVID-19 v zahraničí a storno z důvodu onemocnění COVID-19 již v základním pojištění bez nutnosti se připojišťovat. Podle aktuálních VPP2020 pojišťovna hradí náklady na léčbu onemocnění COVID-19 ve všech zemích světa, pokud pro vycestování do dané země neplatí zákazy nebo nedoporučení z jiných důvodů (země označené černou barvou). V základní sazbě pojištění je krytá karanténa pozitivních osob, které nevyžadují lékařskou péči. Ubytování je hrazeno do max. limitu 2500 Kč/den a celkem do limitu 30000 Kč/os. Po ukončení karantény je hrazena repatriace (návrat) do ČR. Kromě základního pojištění pojišťovna nabízí připojištění COVID-19 (obecně PANDEMIE), které se v zahraničí vztahuje na osoby, u kterých se COVID-19 neprokázal (jsou negativní), ale byla na ně uvalena prostá karanténa. Pojistné krytí v připojištění je do limitů podle zvolené sazby.

RSS, více aktualit

Novinky E-mailem

Zaregistrujte se k odběru novinek e-mailem


zpracováním os. údajů